مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-17سياسي

آموزش مهارت به سربازان ارتش امری ضروری است


فرمانده ارشد نظامی استان کردستان با بیان اینکه آموزش مهارت به سربازان در ارتش از ضروریات است، گفت: معرفی سربازان به مراکز فنی و حرفه ای و اعطای گواهینامه بعد از پایان هر دوره به آن ها از جمله اقدامات آموزشی ارتش است.

- ایسنا/کردستان فرمانده ارشد نظامی استان کردستان با بیان اینکه آموزش مهارت به سربازان در ارتش از ضروریات است، گفت: معرفی سربازان به مراکز فنی و حرفه ای و اعطای گواهینامه بعد از پایان هر دوره به آن ها از جمله اقدامات آموزشی ارتش است.

امیر سرلشکر رحمت پور، ارشد نظامی استان کردستان، امروز (28فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: لشکر 28 پیاده کردستان اکنون به بردهای کوتاه و بلند مجهز شده و توسعه پیدا کرده است و با 5 گروه توپخانه مناطق مختلفی را تحت پوشش قرار می دهند، از جمله گروه 33 توپخانه کردستان، پشتیبانی قرارگاه منطقه غرب بوده و استان های کردستان و کرمانشاه و ایلام را به لحاظ توپخانه پشتیبانی می کند.

وی افزود: امسال به پاس گرامیداشت شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی و شهید سلیمانی، از روز شهادت شهید صیاد شیرازی در تاریخ 21 فروردین ماه تا روز شهادت شهید قرنی به عنوان دهه گرامیداشت ارتش نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت به سربازان ارتش امری ضروری است

آموزش مهارت به سربازان ارتش امری ضروری است