مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-17فرهنگي

تلویزیون پول خوبی برای پخش «مهران» داد/ به فکر اکران سینمایی نیستیم


رقیه توکلی کارگردان فیلم سینمایی «مهران» بیان کرد که تلویزیون بابت دو نوبت پخش تلویزیونی این فیلم پول خوبی پرداخت کرده و بنیاد فارابی از فروش آن به تلویزیون رضایت دارد.

- رقیه توکلی کارگردان فیلم سینمایی مهران بیان کرد که تلویزیون بابت دو نوبت پخش تلویزیونی این فیلم پول خوبی پرداخت کرده و بنیاد فارابی از فروش آن به تلویزیون رضایت دارد.

رقیه توکلی کارگردان فیلم سینمایی مهران که پیش از اکران عمومی در سینماها در ایام نوروز 1400 از تلویزیون پخش شد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان اکران سینمایی این اثر گفت: وقتی مساله پخش تلویزیونی فیلم پیش از اکران سینمایی آن با من مطرح شد طبیعتاً من ناراحت شدم چون دوست داشتم فیلمم ابتدا اکران سینمایی داشته باشد و سپس نمایش های دیگر را تجربه کند من مهران را برای مدیوم سینما ساخته بودم و دوست داشتم ابتدا در سینما به نمایش دربیاید اما فیلم به طور کلی محصول فارابی است بنابراین من باید هر تصمیمی که آنها می گرفتند، قبول می کردم.

ولی با توجه به اینکه سینماها مدام تعطیل هستند و فیلم ها اکران خوبی را تجربه نمی کنند به این نتیجه رسیدم که پخش تلویزیونی در این شرایط می تواند اتفاق خوبی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون پول خوبی برای پخش «مهران» داد/ به فکر اکران سینمایی نیستیم

تلویزیون پول خوبی برای پخش «مهران» داد/ به فکر اکران سینمایی نیستیم