مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-17اقتصادي

نگران بحران آب در همدان هستیم/ آب مورد نیاز از داخل تامین شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با تاکید بر اینکه نگران بحران آب امسال هستیم گفت: باید منابع تامین آب همدان از داخل استان تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیمردان طالبی ظهر امروز در جلسه انسجام بخشی آب و آبفای همدان با بیان اینکه عمده نگرانی های ما مربوط به خشکسالی است اظهار کرد: باید مشخص شود آب پیش بینی شده از سد تالوار چه زمانی قرار است به منابع آبی ما تزریق شود.

  وی با تاکید بر اینکه البته به عقیده من مشکل آب همدان باید درون حوزه ای حل شود عنوان کرد: باید با بهره گیری از راهکارهای نوین بتوانیم کمبود منابع آبی را از خود استان تامین کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان همچنین بر بهره گیری از برنامه جامع راهبردی آب تاکید کرد و افزود: چنانچه قرار است مدیریت توزیع آب بنابر ضرورت انجام شود باید برنامه ریزی ها از هم اکنون در دستور کار قرار گیرد.

   وی با تاکید بر شناسایی سازمان ها و نهادهای غیردولتی پرمصرف و شناسایی و برخورد با این سازمان ها، عدم تحویل سوخت به چاه های آب غیرمجاز را مورد تأکید قرار داد و گفت: در شرایط موجود، جلوگیری از کشت دوم از الزامات است.

طالبی با اشاره به لزوم شناسایی چاه های دستگاه های اجرایی و بهره گیری از آنها اظهار کرد: شناسایی مشترکین پرمصرف و توصیه به آنها امری ضروری است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران بحران آب در همدان هستیم/ آب مورد نیاز از داخل تامین شود

نگران بحران آب در همدان هستیم/ آب مورد نیاز از داخل تامین شود