مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-17سياسي

اجازه ایجاد خللی در روند صادرات و واردات کشور نخواهیم داد


فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: به هیچ کشور متخاصمی اجازه نخواهیم داد حتی برای لحظه ای به صادرات و واردات ایران خدشه ای وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری ظهر شنبه در نشست خبری که به مناسبت بیست و نهم فروردین ماه در سالن جلسات ناوگان منطقه جنوب کشور برگزار شد، بیان داشت: در دورانی که دشمنان خارجی با قصد تضعیف انقلاب نو پا اسلامی تفکر انحلال ارتش را در جامعه منتشر می کردند و تعدادی افراد ناآگاه هم به این موضوع دامن می زدند، امام راحل با درایت، ذکاوت و هوشمندی با نامگذاری 29 فروردین به نام ارتش و نیروی دریایی این توطئه را خنثی کردند و دستور رژه سرتاسری یگان های ارتش را در سراسر کشور صادر فرمودند.

وی با بیان اینکه از آن تاریخ به بعد این روز را به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاوری های ارتش نامگذاری کردند، عنوان کرد: امیدواریم همه این توفیق را داشته باشیم که سربازان لایق برای نظام باشیم و دنباله رو 48 هزار شهید به خون خفته ارتش جمهوری اسلامی باشیم و در عرصه های زمین، دریا و هوا شرایط را برای پیشرفت کشور تأمین کنیم.

دریادار شفقت خاطرنشان کرد: مسلماً دلاور مردی های نیروی زمین، شجاعت نیروی هوایی و اقتدار نیروی دریایی و چشمان بیدار پدافند هوایی بر هیچکس پوشیده نیست، قدرت نیروهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ایجاد خللی در روند صادرات و واردات کشور نخواهیم داد

اجازه ایجاد خللی در روند صادرات و واردات کشور نخواهیم داد