مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-17اقتصادي

اعزام رایزنان بازرگانی به پنج کشور هدف صادراتی


رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در حال حاضر امور مربوط به اعزام رایزنان بازرگانی کشورهای چین، ارمنستان، عمان، جمهوری آذربایجان و روسیه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم اظهار داشت: در حال حاضر امور مربوط به اعزام رایزنان بازرگانی کشورهای چین، ارمنستان، عمان، جمهوری آذربایجان و روسیه انجام شده و به زودی افراد منتخب به کشورهای مربوطه اعزام می شوند.

برنامه اعزام رایزن بازرگانی به کشورهای ترکیه، پاکستان و هند در دستور کار قرار دارد.

وی در مورد فرآیند انتخاب و اعزام رایزنان بازرگانی به کشورهای هدف صادراتی تصریح کرد: افراد منتخب مطابق دستورالعمل مربوطه مراحل گزینشی مختلفی را طی خواهند کرد و آزمون و مصاحبه زبان انگلیسی، آزمون تخصصی و مصاحبه اولیه در سازمان توسعه تجارت برگزار می شود.

وی افزود: بعد از دریافت استعلام های لازم، افراد در کمیته ای متشکل از رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، معاون توسعه مدیریت و منابع، رییس مرکز نوسازی، رییس اتاق بازرگانی و رییس اتاق تعاون مورد مصاحبه و بررسی قرار می گیرند و همچنین اطلاعات عمومی و تخصصی و برنامه این افراد مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتاً در صورت وجود قابلیت و توانمندی های لازم، برای فعالیت در کشورهای هدف به عنوان رایزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام رایزنان بازرگانی به پنج کشور هدف صادراتی

اعزام رایزنان بازرگانی به پنج کشور هدف صادراتی