مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-17سياسي

اقدامات شهرداری برای مقابله با آلودگی های پرتوی و شیمیایی


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت که به زودی مطالعات پایش شیمیایی و پرتویی در تهران به نتیجه خواهد رسید و خروجی مطالعات روشن می کند که چگونه باید چشمه های انتشار مواد شیمیایی و پرتوی در تهران را رصد کرد.

- معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت که به زودی مطالعات پایش شیمیایی و پرتویی در تهران به نتیجه خواهد رسید و خروجی مطالعات روشن می کند که چگونه باید چشمه های انتشار مواد شیمیایی و پرتوی در تهران را رصد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در توضیح برنامه های معاونت آمادگی سازمان در سال جدید، درباره برنامه های شهرداری برای بوی بدی که گاهی در تهران منتشر می شود، گفت: ما در سازمان مدیریت بحران مطالعات پایش شیمیایی و گازهای خطرناک را امسال به نتیجه خواهیم رساند.

وی ادامه داد: مطالعات پایش پرتویی و خطرات هسته ای هم که سال قبل شروع کرده بودیم در سه ماه اول امسال به نتیجه می رسد و در کنار این ، کارگروه پایش کارگروه پایش شیمیایی تهران را راه اندازی کرده ایم و هماهنگی های خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری برای مقابله با آلودگی های پرتوی و شیمیایی

اقدامات شهرداری برای مقابله با آلودگی های پرتوی و شیمیایی