مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-17اجتماعي

خدمات آموزشی به صورت مجازی و دورکاری ارائه می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به پاندمی بیماری کرونا اداره آموزش و پرورش با یک سوم ظرفیت حضوری و سایر کارکنان از طریق دور کاری ارائه خدمت خواهند داشت.

- حسنعلی اصغری در گفت و گو با استان قزوین بر تعطیلی بسیاری از مشاغل و ادارات و با عنایت به محدودیت ها و ممنوعیت های سطح استان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تابع دستورات این ستاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اعمال محدودیت ها مشکلاتی را نیز برای همکاران ما ایجاد کرده، همکارانی که با این مشکلات مواجهند در صورتی که امکان حضور در مدارس را ندارند و در شهرستان هایی که شرایط حاد دارند در صورت داشتن امکانات و پیش نیازها انشاالله فعالیت خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: برای انجام دور کاری در مدارس انشاالله با نظارت حداکثری عوامل اجرایی کلیه کلاس ها در بستر فضای مجازی ادامه مسیر خواهند داشت.

اصغری مطرح کرد: بنابراین در خصوص آموزش در فضای مجازی طبق روال گذشته عمل می کنیم ولی عوامل اجرایی اگر این امکان را دارد که در منزل نظارت بر کلاس ها را اعمال کنند طی این هفته از طریق دور کاری ارائه خدمت کنند تا انشاالله در هفته آینده شاهد بهبود شرایط و بازگشت به فضای معمول آموزش را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات آموزشی به صورت مجازی و دورکاری ارائه می شود

خدمات آموزشی به صورت مجازی و دورکاری ارائه می شود