مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-17بين الملل

طرح سنای آمریکا برای منع فروش اف-35 به امارات


تریبون رسانه نظامی آمریکا اعلام کرد، پس از اینکه دولت آمریکا قرارداد فروش جنگنده های اف-35 به امارات را تصویب کرد، گروهی از دموکرات های سنا پیش نویس قانونی را مطرح کردند که فروش جنگنده های اف-35 توسط آمریکا به امارات را منع می کند.

- تریبون رسانه نظامی آمریکا اعلام کرد، پس از اینکه دولت آمریکا قرارداد فروش جنگنده های اف-35 به امارات را تصویب کرد، گروهی از دموکرات های سنا پیش نویس قانونی را مطرح کردند که فروش جنگنده های اف-35 توسط آمریکا به امارات را منع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تریبون رسانه نظامی آمریکا دیفنس نیوز در گزارشی اعلام کرد، باب منندز سناتور ایالت نیوجرسی و رییس کمیسیون روابط خارجه سنای آمریکا و دیان فاینشتاین سناتور ایالات متحده از کالیفرنیا از دولت واشنگتن خواستند ضمانت هایی به کنگره بدهد مبنی بر اینکه تکنولوژی موجود در جنگنده های اف-35 که شرکت لاکهید مارتین تولید می کند، حساس نبوده و امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید نمی کند.

هدف از پیش نویس قانونی که در سنا مطرح شده قرارداد فروش 50 فروند جنگنده اف-35 به ارزش 10.

4 میلیارد دلار به امارات است.

منندز گفت، با توجه به سوالات موجود که بی جواب مانده است به خصوص سوالات مربوط به تبعات این قرارداد بر امنیت ملی آمریکا و منافع تکنولوژیکی و نیز تبعات آن بر ثبات منطقه، درباره عواق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنای آمریکا برای منع فروش اف-35 به امارات

طرح سنای آمریکا برای منع فروش اف-35 به امارات