مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-17سياسي

درختان باغات کرمانشاه شناسنامه دار می شوند


رییس رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از قطع بی رویه درختان،درخت های باغات کرمانشاه شناسنامه دار می شوند.

- فرامرز رحمتی زاده بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته و روز درختکاری با توجه به دعوت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه از مردم برای کاشت نهال میوه در منازل مسکونی، این طرح با استقبال عالی مردم مواجه شد و 10 هزار اصله نهال میوه در منازل مسکونی کاشته شد.

وی افزود: همچنین در بلوار شهید بهشتی جهت تغییر چهره بتی پایه های منوریل و جایگزین کردن درختان شکسته شده به علت طوفان در بلوار طاق بستان یک هزار و 800 نهال و در خیابان 15 خرداد تا سه راهی مسکن 25 هزار درختچه کاشته شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه با اشاره به قطع برخی از درختان به دلیل پروژه های عمرانی، تصریح کرد: یکی از شاکیان اصلی قطع درختان مجموعه شهرداری است اما در کلانشهرها به دلیل مشکلاتی نظیر ترافیک و انجام پروژه های عمرانی این کار اجتناب ناپذیر است.

رحمتی زاده بیان کرد: یکی از برنامه های شهرداری کرمانشاه شناسنامه دار کردن درختان و باغات است تا به دلایلی مانند ساخت سازها از قطع درختان جلوگیری شود و اگر درختی توسط اشخاص قطع گردد جریمه سنگینی متوجه افراد شده و به دادگستری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان باغات کرمانشاه شناسنامه دار می شوند

درختان باغات کرمانشاه شناسنامه دار می شوند