مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 18:552021-04-17پزشكي

65 درصد ابتلای کرونا در خراسان جنوبی در دورهمی ها است


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر تأثیر دورهمی ها در افزایش آمار مبتلایان گفت: گزارش ها نشان می دهد 65 درصد ابتلاها در استان، به علت برگزاری دورهمی ها است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری شامگاه گذشته در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری بهداشت و درمان خراسان جنوبی واکسینه می شوند و بعد از این گروه، تزریق واکسن به سالمندان و بیماران زمینه ای انجام خواهد شد.

 وی افزود: اصرارها بر رعایت شیوه نامه ها توسط اصناف به این جهت است که زودتر به شرایط مطلوب برسیم و شاهد بازگشایی واحدهای صنفی باشیم که این موضوع در درازمدت به نفع خود اصناف است.

استاندار خراسان جنوبی به لزوم ساماندهی حضور مردم در جاده سلامت بیرجند و تعدادی از شهرهای استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص فرمانداران باید با همکاری شهرداری ها و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اقدام به نصب بنر در طول مسیرنمایند، ضمن اینکه در این راه از ظرفیت سمن ها، هلال احمر و غیره نیز استفاده شود.

ملانوری افزود: کمیته اطلاع رسانی باید با همکاری صدا و سیما، روزنامه ها، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و غیره در این خصوص برنامه سازی و تولید محتوا نمایند.

وی به لزوم نصب و تعبیه کانکس پلیس در ورودی شهرهای با رنگ بندی قرمز تأکید کرد و گفت: فرمانداران باید با همکاری پلیس راه استان، نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد ابتلای کرونا در خراسان جنوبی در دورهمی ها است

65 درصد ابتلای کرونا در خراسان جنوبی در دورهمی ها است