مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-17حوادث

کشف 100 میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر و کشف تعداد 2600 قلم انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق ساخت کشور کره، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: روز گذشته برابر اطلاع از مبنی بر تخلیه و نگهداری مقادیری لوازم یدکی خارجی قاچاق در دو باب سوله به آدرس کهریزک احمدآباد، مأمورین این پلیس به محل اعزام، که مشاهده می گردد تعداد چهار دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی اقدام به تخلیه کالا می نماید.

وی بیان داشت: مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده می گردد تعداد چهار دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی با انجام تغییرات فیزیکی در خودرو و مخدوش نمودن پلاک به محل مراجعه و اقدام به تخلیه مقادیر متنابهی لوازم یدکی خارجی از نوع خودروهای هیوندا و کیا نموده اند.

پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه رانندگان خودروهای شوتی اظهار داشتند که در چند روز گذشته طی دو مرحله اقدام به تخلیه انواع لوازم یدکی خارجی در این مکان نموده و مالک اصلی کالاها را از گناوه بدون هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی را به مقصد تهران بارگیری نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در تهران

کشف 100 میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در تهران