مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-18حوادث

فعالیت 148 نیروی آتش نشانی در سنندج


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در حال حاضر 148 نفر نیروی عملیاتی در 8 ایستگاه فعال آتش نشانی آماده امداد رسانی به شهروندان سنندجی در زمان بروز حوادث هستند.

- سهیل فضل وزیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر 148 نفر نیروی عملیاتی در 8 ایستگاه فعال با 13 خودروی سبک و 12 خودروی سنگین آماده امداد رسانی به شهروندان سنندجی در زمان بروز حوادث هستند.

  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: تجهیزسازمان آتش نشانی به ناوگان خودوریی بروز و همچنین تجهیزات ایمنی می تواند در کاهش خسارات و تسریع در انجام عملیات در زمان بروز حوادث تاثیر بسزایی داشته باشد.

  وی گفت: یکی از اقدامات مهم این سازمان در سه سال اخیر اضافه نمودن  12 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین به ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی بود.

  وی از خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی سبک پیشرو پیکاپ مجهز به دستگاه اطفاء حریق واترمیست HP  خبر داد و گفت: این خودرو تجهیز شده به دستگاه واترمیست می تواند در زمان بروز حریق در مکان های شلوق و همچنین صعب العبور تاثیر گذار باشد.

  فضل وزیری عنوان کرد: این خودروی جدید با ارزش 11 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل  طرح  تاسیسات و تسهیلات شهری و منابع داخلی به ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 148 نیروی آتش نشانی در سنندج

فعالیت 148 نیروی آتش نشانی در سنندج