مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-18سياسي

مردم تخلفات کرونایی را به سرعت گزارش دهند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: شهروندان استان اردبیل با دلسوزی و احساس مسئولیت تخلفات احتمالی در حوزه کرونایی را از طریق سامانه 3133 به سرعت گزارش دهند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: شهروندان استان اردبیل با دلسوزی و احساس مسئولیت تخلفات احتمالی در حوزه کرونایی را از طریق سامانه 3133 به سرعت گزارش دهند.

بهروز ندایی در جلسه کمیته درمان ستاد کرونای استان اردبیل اظهار کرد: با راه اندازی سامانه اطلاع رسانی مردمی در همه شهرها با همکاری فرمانداری ها، گزارش های خوبی را در روزهای گذشته از تخلفات کرونایی دریافت کردیم و به سرعت اکیپ ها در محل مورد نظر حاضر شده و اجازه برگزاری مراسم ها و تجمعات را ندادند.

وی تصریح کرد: با پرهیز از دورهمی ها در دو هفته آینده می توانیم به کنترل بیماری کرونا کمک کنیم چرا که امروز شرایط سختی را در بیمارستان ها و مراکز درمانی سپری می کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با تلاش فرمانداری ها سامانه 3133 فعال شده تا با دریافت گزارش های مردمی اکیپ های مستقر در مناطق مختلف استان در محل مورد نظر حاضر شده و جلوی تخلفات کرونایی را هم در بخش اجرایی، هم اداری و اصناف بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تخلفات کرونایی را به سرعت گزارش دهند

مردم تخلفات کرونایی را به سرعت گزارش دهند