مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-18سياسي

سپاه و ارتش در یک سنگر مقابل دشمنان ایستاده اند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امیدواریم همواره وحدت و یکدلی میان سپاه و ارتش با استحکام بیشتر در جهت دفاع از نظام اسلامی ادامه پیدا کند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امیدواریم همواره وحدت و یکدلی میان سپاه و ارتش با استحکام بیشتر در جهت دفاع از نظام اسلامی ادامه پیدا کند.

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه رژه خدمت نیروهای مسلح که امروز 29 فروردین ماه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای مسلح در خوزستان همواره در خط مقدم ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم همواره وحدت و یکدلی میان سپاه و ارتش با استحکام بیشتر در جهت دفاع از نظام اسلامی ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه و ارتش در یک سنگر و زیر پرچم ولایت در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و در مسیر نورانی ولایت حرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رژه خدمت نیروهای مسلح امروز 29 فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی، همزمان با سراسر کشور در محل تیپ 192 زرهی ارتش در اهواز انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و ارتش در یک سنگر مقابل دشمنان ایستاده اند

سپاه و ارتش در یک سنگر مقابل دشمنان ایستاده اند