مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-18اقتصادي

بخش عمده ای از زندانیان غیرعمد در یزد بدهکار اوراق تجاری هستند


مسئول روابط عمومی ستاد دیه یزد با اشاره به این که محکومان مالی بیشترین طیف زندانیان جرایم غیرعمد را شامل می شوند، گفت: در این بین بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته بیشترین تعداد را دارند.

- سیدمسعود عظیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به جمعآوری مبلغ 86 میلیون تومان از سوی خیران به واسطه حضور در برنامه ماه مهربانی، اظهار کرد: از طریق کد دستوری با تلفن همراه و شماره کارت مجازی اعلام شده در ویژه برنامه ماه رمضان، شاهد مشارکت خوب مردم در واریز کمک های خود برای آزادی زندانیان مالی غیرعمد بودیم.

وی با بیان این که بیش از 350 مورد واریزی در این مدت از ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفته است افزود: به جز افرادی که با حضور در دفتر ستاد دیه استان کمک های خود را اهدا کردند، از طریق مختلف شاهد کمک رسانی مردم هستیم که نشان می دهد مردم نگاه ویژه ای به مددجویان مالی غیرعمد محبوس در زندان یزد دارند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با بیان این که برخی خیران اصرار دارند که نام و تصویرشان منتشر نشود ادامه داد: قاطعانه اعلام می کنم تمامی مبالغی که با این هدف به ستاد دیه استان اهدا می شود جهت آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد هزینه می شود و یک ریال از این کمک ها در مسیر دیگری خرج نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده ای از زندانیان غیرعمد در یزد بدهکار اوراق تجاری هستند

بخش عمده ای از زندانیان غیرعمد در یزد بدهکار اوراق تجاری هستند