مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-18اجتماعي

حمله ملخ های مراکشی به اراضی کشاورزی قزوین، گیلان و زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قدرت الله مهدیخانی از حمله ملخ ها به اراضی کشاورزی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: مطابق معمول سال های قبل ملخ های مراکشی به زمین های کشاورزی استان یورش برده و 17 هزار هکتار از اراضی ما را درگیر خود کرده اند که کار .

- مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: مطابق معمول سال های قبل ملخ های مراکشی به زمین های کشاورزی و باغی استان یورش برده و 17 هزار هکتار از اراضی ما را درگیر خود کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قدرت الله مهدیخانی از حمله ملخ ها به اراضی کشاورزی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: مطابق معمول سال های قبل ملخ های مراکشی به زمین های کشاورزی استان یورش برده و 17 هزار هکتار از اراضی ما را درگیر خود کرده اند که کار سم پاشی و آفت کشی علیه این حشرات ویرانگر آغاز شده است.

وی با اشاره به سمپاشی شدن 6 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین در منطقه طارم سفلی اضافه کرد: بیشتر ملخ های مراکشی به باغات و اراضی کشاورزی طارم حمله کردند و به همین خاطر در نهایت 15 هزار هکتار از اراضی این بخش محروم و قطب تولید زیتون کشور سمپاشی و آفت کشی می شود.

مهدیخانی ادامه داد: در حال حاضر کارشناسان مرکز حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی روزانه 500 هکتار از باغات قزوین را سمپاشی می کنند؛ ولی هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ملخ های مراکشی به اراضی کشاورزی قزوین، گیلان و زنجان

حمله ملخ های مراکشی به اراضی کشاورزی قزوین، گیلان و زنجان