مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-18سياسي

راه اندازی نهضت خوانش آثار سعدی در محافل ادبی نهاد کتابخانه ها


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه ها از راه اندازی «نهضت خوانش آثار سعدی» در این محافل ادبی، همزمان با روز بزرگداشت سعدی شیرازی خبر داد.

- معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه ها از راه اندازی نهضت خوانش آثار سعدی در این محافل ادبی، همزمان با روز بزرگداشت سعدی شیرازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر، ولادت حضرت علی (ع)، سالگرد سردار دلها، نیمه شعبان، هفته کتاب، سالروز تأسیس نهاد، روز ولادت و وفات شعرای بزرگ و.

در سطوح کتابخانه ای، استانی و ملی و با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، بخشی از اقدامات متعددی است که به همت قریب به 250 محفل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام شده است.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه ها گفت: راه اندازی محفل ادبی ویژه افغانستانی های عضو کتابخانه های عمومی و محافل ادبی ویژه اعضای کودک و نوجوان کتابخانه ها نیز از دیگر دستاوردهای حائز اهمیت محافل ادبی این نهاد بوده است.

رمضانی در ادامه با اشاره به نقش شورای ادبی نهاد کتابخانه ها در تدوین سیاست های راهبردی و جامع محفل ها و ساماندهی و هدایت جریان ادبی در کتابخانه های عمومی، گفت: با استفاده از ظرفیت شاعران پیشکسوت و برجسته عضو شورای ادبی نهاد و دبیران محافل ادبی در کشور، در نظر داریم همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نهضت خوانش آثار سعدی در محافل ادبی نهاد کتابخانه ها

راه اندازی نهضت خوانش آثار سعدی در محافل ادبی نهاد کتابخانه ها