مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-18اقتصادي

اوراق اجاره سهام منبع جدیدی برای تامین مالی از بازار سرمایه


مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به تصمیم جدید سازمان بورس مبنی بر ورود منابع جدید مالی به بازار سرمایه از طریق تزریق 24 هزار میلیارد تومان به این بازار گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیر هامونی مدیر عامل مجوز گرفته است، از جمله اوراق بدون ضامن و با تکیه بر رتبه اعتباری منتشر شده و تا دوشنبه سی ام فروردین ماه پذیره نویسی آن در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس در جریان است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اقدامات مکمل دیگری لازم است تا طرح تزریق 24 هزار میلیارد تومان به بازار سرمایه با توفیق کامل مواجه شود، بیان کرد: به نظر می رسد، با تسهیل شرایط انتشار، ورود سریع و یکجای این منابع به بازار می تواند کاراتر باشد؛ چراکه ورود تدریجی این منابع به برخی از گروه ها، تنها باعث ایجاد قدرت نقدشوندگی بیشتریا بهتر بگویم فرصت فروش می شود، در حالی که هدف از این طرح نه تنها نقدشوندگی، بلکه حمایت از بازار است.

مدیرعامل فرابورس، پیگیری مسیر وجوه جمع آوری شده و گزارش آن به نهاد ناظر یا افشای منابع حمایتی در هر سهم را در توفیق این طرح مثمر ثمر عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به مصوبات شب گذشته سازمان بورس در خصوص دامنه نوسان و قانون رفع گره معاملاتی که از اول اردیبهشت ماه اجرایی می شود، عنوان کرد: تغییر دامنه نوسان به منفی 3 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوراق اجاره سهام منبع جدیدی برای تامین مالی از بازار سرمایه

اوراق اجاره سهام منبع جدیدی برای تامین مالی از بازار سرمایه