مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-18ورزشي

برادران جهانگیری از نماینده گرمسار شکایت کردند


برادران معاون اول رییس جمهور در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس، اعلام کردند: شکایت خود از این نماینده را به مراجع ذیصلاح ارائه خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کریمی فیروز جایی عضو هیئت رییسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه ابراهیم و مهدی جهانگیری برادران معاون اول رییس جمهور در واکنش به اظهارات نماینده مردم گرمسار را قرائت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: آقای اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس چندی پیش با کلماتی سخیف به برادر معاون اول رییس جمهور اتهام دزدی وارد کرد.

متأسفانه جایگاه و شأن رفیع مجلس شورای اسلامی که در منظومه فکری و کلامی امام راحل از آن به عنوان رأس امور یاد شده است، به راحتی و با بی پروایی تمام توسط نماینده مذکور شکسته شد و تأسف بار تر این که فرد یاد شده هیچ گونه اخطاری در حین سخن و پس از این رفتار غیر اخلاقی و غیر قانونی خود دریافت نکرد.

پرواضح است که طرح اتهام کلی دزدی به برادر معاون اول رییس جمهور بدون ارائه هیچ گونه سند و مدرکی فقط با هدف تخریب معاون اول رییس جمهور و تشویش افکار عمومی صورت گرفت.

نظر به اینکه این نماینده بدون نشانه خاصی از مفهوم کلی برادر رییس جمهور استفاده کرده است، این توضیح را ضروری می دانیم که دکتر اسحاق جهانگیری چهار برادر به نام های محمد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران جهانگیری از نماینده گرمسار شکایت کردند

برادران جهانگیری از نماینده گرمسار شکایت کردند