مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-18اقتصادي

116 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 116 بنای غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در اراضی کشاورزی این استان تخریب و قلع و قمع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر که 116 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شده است اظهار کرد: این تخریب ها شامل 13 مورد قلع و قمع (اجرای احکام قضایی) و 103 مورد تبصره 2 ماده 10 (قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی) است.

وی با بیان اینکه در این مدت 143 بنای غیرمجاز در سطح استان شناسایی شده اظهار داشت: از این تعداد 75 مورد مربوط به شهرستان قزوین، 20 مورد در آبیک، 16 مورد تاکستان، 13 مورد بویین زهرا، 11 مورد البرز و هفت مورد متعلق به شهرستان آوج است.

خمسه تصریح کرد: این بناهای غیرمجاز در 31 هکتار از اراضی کشاورزی استان شناسایی شده که با تخریب و قلع و قمع انجام شده بیش از 30 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شده است.

به گفته این مسؤول، شناسایی ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان و برخورد با این معضل یکی از مهم ترین اولویت های سازمان جهاد کشاورزی است که همواره به صورت مستمر تحت نظارت و رصد کارشناسان امور اراضی سازمان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد

116 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد