مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-18ورزشي

ایستگاه سلامت ورزشی در اسدآباد راه اندازی می شود


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: پیرو درخواست های مردمی برای رشد فرهنگی و ورزشی در نظر داریم در محل پارک شهید رجایی شهر ایستگاه سلامت فرهنگی و ورزشی با مدیریت ورزشیار تخصصی در راستای استفاده عموم ایجاد کنیم.

- علی جمور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه لازمه این اقدام زیرسازی و تجهیز 200 مترمربع از فضای پارک مذکور برای نصب حلقه بسکتبال، تور والیبال و بدمینتون و سایر رشته های ورزشی خواهد بود، افزود: در این رابطه مکاتبات لازم با شهرداری در راستای همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام گرفته و منتظر پاسخ مکاتبات جهت اقدامات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تجهیز فضای موردنظر در پارک از هیئت های ورزشی شهرستان درخواست خواهیم کرد تا هفته ای یک جلسه از تمرینات خود را به صورت نمادین در فضای پارک انجام دهند تا با این اقدام علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی شهروندان را به سمت ورزش ترغیب و تشویق کرد.

جمور تصریح کرد: ورزش یک پدیده اجتماعی است که با اعتلای آن می توان روابط افراد جامعه و سلامت جسم و روح را استحکام بخشید و تأثیرات آن را در جامعه از قبیل اجتماعی شدن در شخصیت های افراد، تأثیر آن بر اخلاق و رعایت حقوق دیگران، کاهش افسردگی و اضطراب جامعه، پر کردن اوقات فراغت و تأثیر ورزش در خانواده و سلامت بانوان مشاهده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه سلامت ورزشی در اسدآباد راه اندازی می شود

ایستگاه سلامت ورزشی در اسدآباد راه اندازی می شود