مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-18ورزشي

جوابیه برادران معاون اول رییس جمهور در خصوص نطق نماینده گرمسار


یک عضو هیات رییسه مجلس جوابیه برادران معاون اول رییس جمهور را درخصوص نطق اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس؛ جوابیه ابراهیم و مهدی جهانگیری برادران معاون اول رییس جمهور را براساس ماده 74 آیین نامه داخلی مجلس درخصوص نطق اردشیر مطهری نماینده گرمسار در جلسه علنی مجلس را قرائت کرد که متن کامل آن به شرح زیر است: جناب آقای دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با سلام همان طوری که می دانید در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 1400/1/22 از تریبون مجلس شورای اسلامی که باید جز حق و راستی و درستی نگفت و نشنید آقای اردشیر مطهری نماینده گرمسار با کلمات سخیف به برادر معاون اول آقای رییس جمهور اتهام دزدی وارد کرد.

متاسفانه جایگاه و شأن رفیع مجلس شورای اسلامی که در منظومه فکری و کلامی امام راحل عظیم شان از آن به عنوان راس امور یاد شده است به راحتی با بی پروایی تمام توسط نماینده مذکور شکسته شد و تاسف بارتر از آن اینکه فرد مذکور هیچگونه اخطاری در حین و پس از آن برای این رفتار غیر اخلاقی و غیر قانونی خود دریافت نکرد.

پرواضح است که طرح اتهام کلی دزدی به بردار معاون اول رییس جمهور بدون ارائه هیچ سند و مدرکی فقط به منظور تخریب معاون اول رییس جمهور و تشویش افکار عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه برادران معاون اول رییس جمهور در خصوص نطق نماینده گرمسار

جوابیه برادران معاون اول رییس جمهور در خصوص نطق نماینده گرمسار