مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-18سياسي

دولت پیشنهاد حمایت مالیاتی از بنگاه های اقتصادی در دوران کرونا را بررسی کرد


سازمان امور مالیاتی به منظور حمایت از کسب و کارها در مقابل تبعات اقتصادی کرونا، بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای کلیه فعالان اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی را پیشنهاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت ها در نظام سلامت یکی از اساسی ترین و ماندگارترین سرمایه گذاری ها برای جامعه محسوب می شود، گفت: میزان اهتمام این دولت به بخش سلامت، در سال های پس از انقلاب، بی نظیر بوده است.

در نتیجه این اقدامات است که سهم پرداخت مردم در حوزه سلامت به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

دویست و هجدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صبح یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از روند تکمیل پروژه های بیمارستانی ارائه کرد و تامین منابع ارزی و ریالی برای تجهیز 13 هزار تخت بیمارستانی جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش ارائه شده در دولت های یازدهم و دوازدهم، با هدف توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان به ویژه در مناطق محروم و برای رسیدن به استانداردهای بین المللی اقداماتی انجام شده که ساخت، توسعه و بهره برداری از یک هزار و 711 پروژه بیمارستانی و اجرای طرح تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پیشنهاد حمایت مالیاتی از بنگاه های اقتصادی در دوران کرونا را بررسی کرد

دولت پیشنهاد حمایت مالیاتی از بنگاه های اقتصادی در دوران کرونا را بررسی کرد