مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-18سياسي

هلال احمر برای واردات واکسن ارز گرفته اما وارداتی صورت نگرفته است


ارز لازم برای واردات واکسن کرونا به هلال احمر داده شده اما هیچ اهتمامی از ناحیه این سازمان صورت نگرفته و مردم دچار آسیب مضاعف شده اند که باید رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متأسفانه در فصل کشاورزی با کاهلی مسئولان به خصوص در حوزه ترمیم سردهنه ها مواجه هستیم.

وی افزود: این چه آفتی است که به جان مسئولان افتاده که با پایان یافتن دوره دوازدهم و هر چه به انتهای کار دولت نزدیک می شویم، هیچ اهتمامی از آنها در حوزه کشاورزی نمی بینیم.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص صد میلیارد تومان برای کشاورزی غرب استان گیلان عنوان کرد: اکنون بهترین زمان است که با تخصیص این مبلغ به داد کشاورزان منطقه برسند که خشکسالی و کمبود آب در این منطقه بیداد کرده است اما هیچ انگیزه ای در دولت دیده نمی شود.

محمدیاری در ادامه با اشاره به مشکلات تأمین مصالح بیان داشت: وزارت صمت باید نسبت به صدور مجوز برای برداشت از معادن کوهی در استان گیلان اقدام کند تا کمبود مصالح به خصوص آنهایی که در کارخانجات میان دست و پایین دست استفاده می شوند، جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر برای واردات واکسن ارز گرفته اما وارداتی صورت نگرفته است

هلال احمر برای واردات واکسن ارز گرفته اما وارداتی صورت نگرفته است