مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-18اقتصادي

خیز ایران و صربستان برای افزایش حجم تجارت


رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با وزیر امور خارجه صربستان با اشاره به ظرفیت گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور بر اهمیت برگزاری شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با وزیر امور خارجه صربستان با اشاره به ظرفیت گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور بر اهمیت برگزاری  شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

حمید زادبوم در دیدار با نیکلا سلاکوویچ، منطقه بالکان را در سیاست خارجی ایران با اهمیت توصیف کرد اظهار داشت: صربستان و منطقه بالکان دروازه ورود به بازار اروپا برای ایران محسوب می شود و بازار 80 میلیونی ایران و کشورهای همسایه نیز فرصت مناسبی برای همکاری بخش خصوصی و دولتی دو کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه پاندمی ، مسائل منطقه ای اعم از حوزه بالکان و مناطق پیرامونی کشورمان و همکاری های دو کشور در مجامع بین المللی، اقدامات دو کشور در حوزه واکسن و مبارزه با کرونا از دیگر موضوعات مورد گفتگو و تبادل نظر وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و صربستان در این دیدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز ایران و صربستان برای افزایش حجم تجارت

خیز ایران و صربستان برای افزایش حجم تجارت