مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-18سياسي

وحدت نیروهای مسلح موجب نااُمیدی دشمنان شده است


فرمانده سپاه فجر فارس بیان اینکه وحدت و صمیمیت نیروهای مسلح موجب نااُمیدی دشمنان انقلاب اسلامی شده است، گفت: سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برادرانه در کنار هم هستند و همه ما دست در دست یکدیگر در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ثابت قدم هستیم.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس بیان اینکه وحدت و صمیمیت نیروهای مسلح موجب نااُمیدی دشمنان انقلاب اسلامی شده است، گفت: سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برادرانه در کنار هم هستند و همه ما دست در دست یکدیگر در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ثابت قدم هستیم.

سردار یدالله بوعلی یکشنبه 29 فروردین در حاشیه آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برادرانه در کنار هم هستند و همه ما دست در دست یکدیگر در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ثابت قدم هستیم.

او افزود: فرزندان شایسته ملت ایران در ارتش جمهوری اسلامی همواره در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی مقتدرانه حضور یافته اند و به آن ها افتخار می کنیم.

بوعلی افزود: امروز آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد و برای پاسخگویی به هر نوع تهدید آمادگی کامل داریم.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بعنوان اسوه برتر ولایتمداری، شجاعت و اخلاق است، گفت: جوانان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نیروهای مسلح موجب نااُمیدی دشمنان شده است

وحدت نیروهای مسلح موجب نااُمیدی دشمنان شده است