مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-18فرهنگي

ابوالفضل جلیلی، فیلم سازان را فراخواند


ابوالفضل جلیلی خبر داد که مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سینمای ایران در «شانتییی فرانسه» تا 5 روز دیگر تمدید شده است.

- ابوالفضل جلیلی خبر داد که مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره سینمای ایران در شانتییی فرانسه تا 5 روز دیگر تمدید شده است.

این فیلمساز که عضو هیات داوران این رویداد سینمایی است و ریاست هیات داوران بخش ایرانی را بر عهده دارد، به ایسنا گفت که برخی از شرایط مانند همه گیری کرونا سبب شده مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 5 روز آینده (دوم اردیبهشت ماه) تمدید شود.

جلیلی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی استعدادهای تازه ایرانی دانست و در این زمینه توضیح داد: این جشنواره توسط فرانسه و با همکاری انجمن سینمای ایران و فرانسه برپا می شود و هدف آن شناسایی استعدادهای تازه سینمای ایران است.

به همین دلیل در ترکیب هیات داوران آن علاوه بر چهره های سرشناسی مانند رییس کای دو سینما و رییس پیشین مرکز ملی فرانسه، تعدادی تولیدکننده و پخش کننده سینما هم حضور دارند تا زمینه برای همکاری های مشترک فراهم شود.

او توضیح داد که لازم نیست فیلم های شرکت کننده حتما تولیدات تازه باشند و حضورشان در دیگر جشنواره ها، محدودیتی برای شرکت در جشنواره سینمای ایران در شانتییی ایجاد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفضل جلیلی، فیلم سازان را فراخواند

ابوالفضل جلیلی، فیلم سازان را فراخواند