مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-18ورزشي

حق «تیم شهرداری» را ضایع کردند/ داور نگذاشت پیروز میدان باشیم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه اشتباهات مشکوک داوری، باعث شد نتوانیم نتیجه مد نظر را بگیریم گفت: در کمال ناباوری حق تیم ما را خوردند.

- رضا طلایی منش امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به دیدار جنجالی تیمش برابر مس نوین کرمان، اظهار کرد: متأسفانه داوری این بازی به حدی مسئله دار و مشکوک بود که برای اولین بار برای این فوتبال تأسف خوردم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار با وجود مصدومیت کاپیتان خود برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودیم در نیمه نخست یک گل بد موقع دریافت کردیم.

سرمربی تیم شهرداری همدان افزود: بعد از دریافت گل بازی را کنترل کردیم و موقعیت های بسیار تیم ما را بهم ریخت.

وی با بیان 9 نفره هم بازی زیبایی را ارائه دادیم، بیان کرد: با وجود اینکه 9 نفره بودیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در همین شرایط در محوطه جریمه با حرکتی خطا، مهاجم ما را با خطای حریف متوقف کردند که داور به سادگی این خطای مسلم پنالتی گذشت.

وی با اشاره به صحنه گل دقیقه 85 تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: واقعاً برای من جای سوال دارد که داور چگونه گل سالم ما را مردود کرد در حالی که کمک داور بعد از گل به سمت میانه زمین رفت و حتی ناظر داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق «تیم شهرداری» را ضایع کردند/ داور نگذاشت پیروز میدان باشیم

حق «تیم شهرداری» را ضایع کردند/ داور نگذاشت پیروز میدان باشیم