مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-18سياسي

رفاه و آرامش مردم فدای خطای قانون گذاری ما نشود


نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس با بیان اینکه قانون گذاری فرآیند اداره کشور را به سمت حکمرانی مطلوب می برد، گفت: بازسازی نظام تدبیر کشور از طریق تقویت شأن تقنینی و نظارتی مجلس است.

- نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس با بیان اینکه قانون گذاری فرآیند اداره کشور را به سمت حکمرانی مطلوب می برد، گفت: بازسازی نظام تدبیر کشور از طریق تقویت شأن تقنینی و نظارتی مجلس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی ابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش و تشکر از وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: امروز در راهی پر فراز و نشیب و البته فرصتی کوتاه برای خدمت رسانی به مردم و امانتداری از رای آنها هستیم.

از این رو همواره بهتر است که خود را در راهی که می رویم و گامی که بر می داریم محاسبه کنیم تا جز در مسیری که مردم و قانون برای ما مشخص کرده است قرار نگیریم.

نماینده دلفان و سلسله در مجلس با بیان اینکه قانونگذاری فرآیند اداره کشور را به سمت حکمرانی مطلوب می برد، گفت: تجربه می گوید که نهاد قانون گذاری می تواند جهت دهنده به توسعه باشد.

قوانین باید تسریع کننده حرکت سایر قوا برای مدیریت استراتژیک جهت ایجاد تعادل میان مطالبات و انتظارات مردم با منابع موجود کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفاه و آرامش مردم فدای خطای قانون گذاری ما نشود

رفاه و آرامش مردم فدای خطای قانون گذاری ما نشود