مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-18پزشكي

بستری 60 بیمار کرونایی در بیمارستان لنگرود


فرماندار لنگرود با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی نسبت به اسفندماه سه برابر شده است، گفت: 60 نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند و همه ما باید برای خانواده خودمان و دیگران آمر به سلامت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، رحیم حیدری امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با خودمان و دیگران آمر به سلامت باشیم، زیرا هرگونه بی توجهی در رعایت پروتکل های بهداشتی برای جامعه خطرناک است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه علائم بیماری کرونا متفاوت شده و کوچک ترین علائم را نباید نادیده گرفت و حتماً باید کنترل شود، افزود: بیماری کرونا مربوط به قشر یا سن خاصی نیست و در طول یک سال گذشته شاهد بودیم از هر قشر و هر رده سنی مبتلابه کرونا و فوت شده اند و اگر این چرخه را متوقف نکنیم شاهد از دست دادن دیگر عزیزانمان خواهیم بود.

حیدری با بیان اینکه از بسته بودن بازار و کسب وکارها ناراحتیم، تصریح کرد: در حال حاضر چاره ای جز این نداریم که اصناف و بازاریان برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا همکاری کنند و ان شالله به زودی این بیماری از بین رفته و مجدداً شاهدباز بودن بازاریان و فعال بودن اصناف باشیم که موجب چرخش و گردش اقتصادی می شود.

انتهای پیام/84008  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 60 بیمار کرونایی در بیمارستان لنگرود

بستری 60 بیمار کرونایی در بیمارستان لنگرود