مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-18اقتصادي

سیستم ثبت برند وینداد، پیچیدگی های فرآیند ثبت برند را برای شما ساده می کند!


ثبت برند یکی از ملزومات مهم توسعه هر کسب وکاری است.

- سیستم ثبت برند وینداد، پیچیدگی های فرآیند ثبت برند را برای شما ساده می کند! ثبت برند یکی از ملزومات مهم توسعه هر کسب وکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام وینداد، شرکت ها و کسب وکارهای مختلف در سراسر جهان با ثبت علامت تجاری سعی دارند تا تجارت خود را به شکلی متمایز و ممتاز مطرح کنند و از حقوق مالکیت فکری خود حفاظت کنند.

وجود رقیبان متعدد در بازار مشترک کالا و محصول شما، خطراتی را به دنبال خواهد داشت، از این رو برای اطمینان از عدم کپی برداری رقبا و عدم استفاده آن ها از محصولات شما و به عبارتی انحصاری بودن تجارتتان، توصیه می شود که به سوی ثبت برند رفته تا از این رو صاحب مالکیت و حق انحصاری کالا و یا حتی محصول خود باشید.

چرا که گاها دیده می شود که اشخاص به دلیل پیچیدگی مراحل، از این امر منصرف می شوند اما عدم ثبت برند امکان سواستفاده رقبای شما را بالا برده و تجارت و کسب و کار شما را مورد خطر قرار می دهند.

چرا ثبت برند؟ برند تجاری، ویترین کسب و کار شما محسوب می شود.

گاها دیده می شود که اشخاص مدت زیادی در بازار فعالیت کرده اند و نام و نشان خوبی را کسب کرده اند و در بازاریابی، تبلیغات، فروش و … نیز تجارب موفقی داشته اند و از این رو سودهای بسیاری را کسب نموده اند، اما هیچگونه برندی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم ثبت برند وینداد، پیچیدگی های فرآیند ثبت برند را برای شما ساده می کند!

سیستم ثبت برند وینداد، پیچیدگی های فرآیند ثبت برند را برای شما ساده می کند!