مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-18سياسي

شهرداری شیراز پاسخگوی ابهامات کارت شهروندی باشد


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه در طرح کارت شهروندی ابهام ها و پرسش های بسیاری وجود دارد، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز موظف است در این زمینه به کمیسیون پاسخ کتبی ارائه دهد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه در طرح کارت شهروندی ابهام ها و پرسش های بسیاری وجود دارد، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز موظف است در این زمینه به کمیسیون پاسخ کتبی ارائه دهد.

لیلا دودمان در شصت و نهمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات درباره مسائل موجود درباره کارت شهروندی بیان کرد: پرسش های مهمی که در این زمینه مطرح است، نخست اینکه قرارداد فعلی سیستم کارت بلیت با بانک شهر بر اساس کدام مجوز و بند آیین نامه معاملات شهرداری منعقد شده است و علت عدم بارگذاری این قرارداد و مستندات آن به رغم مصوبه شورا در سامانه شفافیت چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شهر شیراز، دودمان ادامه داد: همچنین باید گزارش مغایرت گیری های انجام گرفته در یک سال گذشته در خصوص میزان خرید بلیت توسط شهروندان و میزان پول واریز شده به حساب شهرداری و همچنین ریز درآمد های حاصله ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز پاسخگوی ابهامات کارت شهروندی باشد

شهرداری شیراز پاسخگوی ابهامات کارت شهروندی باشد