مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-18سياسي

دستاورد های جدید «نزاجا» در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران، گفت: - دستاورد های جدید نزاجا در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودرو های زرهی و خودرو های هوشمند به دستاورد های بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران، گفت: نیروی زمینی محوری ارتش در تمام عرصه ها آماده دفاع جانانه از میهن عزیزمان است.

وی افزود: امروز بخش اعظمی از مرز های کشورمان توسط نیروی زمینی ارتش کنترل می شود و نیروی زمینی مشغول تولید امنیت در این مناطق است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره توان دفاعی این نیرو، اظهار داشت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا کرده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودرو های زرهی و خودرو های هوشمند به دستاورد های بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد های جدید «نزاجا» در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری

دستاورد های جدید «نزاجا» در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری