مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-18سياسي

کارخانه قند ورامین در آستانه بازگشایی است


کارخانه قند ورامین که سال ها به دلایل مختلف تعطیل شده و فعالیت تولیدی نداشت، با پیگیری های انجام شده در آستانه بازگشایی قرار گرفت و به زودی فعالیت خود را از سر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین ظهر امروز در جریان بازدید اعضای شورای تأمین و دادستان شهرستان ورامین از روند بازسازی کارخانه قند ورامین اظهار کرد: کارخانه قند ورامین که سال ها به دلایل مختلف تعطیل شده و فعالیت تولیدی نداشت، با اهتمام ویژه مسؤولان شهرستانی و استانی، پیگیری دادستان و اعضای شورای تأمین شهرستان در آستانه بازگشایی قرار گرفت و به زودی فعالیت خود را از سر می گیرد.

وی گفت: راه اندازی مجدد این کارخانه از خواسته های اصلی مسؤولان و مردم شهرستان ورامین و استان تهران است که با برگزاری جلسات متعدد تخصصی و همکاری دستگاه قضا به ویژه دادستان عمومی و انقلاب ورامین و تهران و در جریان بازدید مسؤولان قضایی و معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ، زمینه بازگشایی کارخانه قند ورامین فراهم شد.

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: هم اکنون مسؤولان این کارخانه در حال بازسازی، تعمیر و به روزرسانی ادوات کارخانه هستند و به زودی فعالیت این کارخانه قدیمی که هویت بخشی از شهرستان ورامین است، از سر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند ورامین در آستانه بازگشایی است

کارخانه قند ورامین در آستانه بازگشایی است