مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-18حوادث

دستگیری دوباره جاعل سکه هایی طلایی


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه ای سکه های طلا خبر داد که پس از آزادی از زندان مجددا به چرخه جرم بازگشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: اسفند ماه سال گذشته کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران خبردار شدند یکی از مجرمان سابقه دار قصد فروش چند سکه غیر بانکی را در پاساژ قائم میدان تجریش را دارد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با تحقیقات نامحسوس متوجه می شوند خبر حقیقت داشته و شخصی به اسم نوروز در محدوده پاساژ قائم با فروش سکه های تقلبی سر شهروندان را کلاه می گذارد.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی هویت متهم نوزدهم اسفند ماه کارآگاهان تیم مبارزه با جعل وکلاهبرداری پایگاه یکم طی عملیات پلیسی به موقعیت اعزام و پس از شناسایی نوروز، وی را دستگیر و دو عدد نیم سکه غیر بانکی از وی کشف گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نوروز جهت انجام تحقیقات به پایگاه یکم انتقال و در بازجویی بیان داشت در سال 1398 به جرم جعل سکه دستگیر شدم و مدت 9 ماه در زندان بودم و این دو سکه از آن زمان به صورت کشف نشده در منزلم موجود بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دوباره جاعل سکه هایی طلایی

دستگیری دوباره جاعل سکه هایی طلایی