مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-18بين الملل

مخالفت فلسطین با پیشنهاد اروپا درباره برگزاری انتخابات در قدس


یک منبع آگاه سیاسی از پیشنهاد اروپا برای برگزاری انتخابات فلسطین در کنسولگری کشورهای اروپایی در قدس اشغالی بدون تضمین نامزدی ساکنان قدس در انتخابات خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه سیاسی گفت که رهبران فلسطین تاکنون پیشنهادات زیادی را از کشورهای اروپایی درباره برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی دریافت کرده اند اما اغلب این پیشنهادات به گونه ای است که حقوق فلسطینیان را نقض می کند.

روزنامه القدس العربی با اعلام این خبر افزود که دیپلمات های غربی در تماس ها و دیدارهای اخیر خود با مسئولان جنبش فتح، طرح هایی را به منظور برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی بررسی کرده اند و پیشنهاد اروپا این بوده است که دفاتر نمایندگی دیپلماتیک کشورهای اروپایی در قدس اشغالی به عنوان حوزه های انتخاباتی تعیین شوند و ساکنان قدس بتوانند در این حوزه ها آراء خود را به صندوق بیندازند.

به نوشته این روزنامه، هیچ یک از پیشنهادات اروپایی ها حق نامزدی و اجرای تبلیغات برای نامزدها در قدس اشغالی را تضمین نکرده است، امری که نقض جایگاه شهر قدس به عنوان پایتخت دولت فلسطین است.

القدس العربی نوشت که این طرح اروپا با مخالفت رهبران فلسطین مواجه شد چرا که این طرح حاوی خطرات سیاسی است و حق فلسطینیان در قدس را به رسمیت نمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت فلسطین با پیشنهاد اروپا درباره برگزاری انتخابات در قدس

مخالفت فلسطین با پیشنهاد اروپا درباره برگزاری انتخابات در قدس