مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-18سياسي

تنها استودیو گفت و گو محور استان قزوین با فشار صدا و سیما پلمب شد


صدا و سیما در اقدامی عجیب و در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با شکایت از استودیوی خبری تیتر قزوین، این رسانه مستقل را پلمب کرده و مانعی اساسی پیش روی تولیدات رسانه ای قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا از قزوین، صدا و سیما در اقدامی عجیب و در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با شکایت از استودیوی خبری تیتر قزوین ، این رسانه مستقل را پلمب کرده و مانعی اساسی پیش روی تولیدات رسانه ای قرار داد.

کم تر کسی تصور می کرد در استان قزوین شاهد زایش رسانه های نو و بی بدیل باشیم، رسانه هایی که هم در فرم و هم محتوا ایجاد شدند تا شعار تولید را محقق سازند.

استودیوی خبری تیتر قزوین که با همکاری خبرگزاری ایلنا به تازگی کار مشترک خود را آغاز کرده بود، از همین جنس رسانه ها بود که آمده بود تا فصلی نو پیش روی شهروندان این استان قرار دهد ،اما دیری نپایید که با فشار غیر معمول پلمب شد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که صدا و سیمای قزوین به رغم قانونی دانسته شدن فعالیت این پایگاه خبری شکایتی را مبنی بر فعالیت غیرقانونی این پایگاه خبری در تولید محتوا به سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر(ساترا) ارسال کرده و در نتیجه طی مدتی کوتاه نامه ای با امضای معاون امور حقوقی ساترا تنظیم و به دادستان و رییس دادگستری مبنی بر پلمب استودیو تیتر قزوین ارسال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها استودیو گفت و گو محور استان قزوین با فشار صدا و سیما پلمب شد

تنها استودیو گفت و گو محور استان قزوین با فشار صدا و سیما پلمب شد