مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-18حوادث

جاده های سمنان همچنان کشته می گیرد/ چه خبر از ایمنی راه ها؟


سالانه افراد زیادی در استان سمنان در تصادفات جان خود را از دست می دهند و باید برای رفع مشکلات راه ها و نقاط حادثه خیز، برنامه مدون ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سالانه افراد زیادی در استان سمنان در تصادفات دچار مجروحیت می شوند و یا جان خود را از دست می دهند و باید برای کاهش تصادفات تدبیری اندیشید.

باید در کنار ایمنی خودروها، دقت در رانندگی و .

مسؤولان هم برای رفع نقاط حادثه خیز استان سمنان و همچنین رفع مشکلات و ایمنی راه ها برنامه مدونی ارائه دهند تا شمار قربانیان تصادفات کاهش یابد.

شناسایی 59 نقطه حادثه خیز در استان سمنان رییس پلیس راهور استان سمنان در این زمینه می گوید: در استان سمنان تصادفاتی که در سال گذشته منجر به فوت شد، نسبت به سال 98، 38 درصد کاهش داشت و همچنین در تصادفات جرحی 19 درصد کاهش داشتیم.

موسی بزرگی بیان کرد: 59 نقطه حادثه خیز در استان سمنان شناسایی شد که مشکلات 35 نقطه رفع شده است و مشکلات 24 نقطه در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه 6 دوربین پلاک خوان در سمنان و 19 دوربین در شاهرود وجود دارد، ادامه داد: 30 دوربین نظارتی در سمنان، 37 دوربین در شاهرود، 35 دوربین در دامغان و هشت دوربین در کرونا در نظر گرفته شد و محدودیت های تردد شبانه از ساعت 22 تا سه صبح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های سمنان همچنان کشته می گیرد/ چه خبر از ایمنی راه ها؟

جاده های سمنان همچنان کشته می گیرد/ چه خبر از ایمنی راه ها؟