مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-18سياسي

تخلف برخی از دستگاه های ملی از مصوبات ستاد مقابله کرونا


بعضی از دستگاه های ملی، مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی را رعایت نمی کنند که به قرارگاه فرماندهی کرونا کشور معرفی می شوند تا طبق قانون با آنها رفتار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال در مورد محدودیت های کرونایی گفت: در موج سوم کرونا نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت های هوشمند اعمال می شد که در پی آن شرایطی فراهم شد که بعد از دو هفته شیب بیماری نزولی شد و تغییر رنگ شهرها را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به اینکه در موج چهارم هنوز به پیک نرسیده ایم و ویروس جهش یافته با ویروس اولیه متفاوت است نیازمند دقت نظر بیشتری هستیم و اکنون با افزایش بیماران و به دنبال آن فوتی ها مواجه هستیم همچنان که امروز 405 فوتی در سطح کشور داشتیم.

استاندار تهران تاکید کرد: آنچه مربوط به استان تهران است همکاری اصناف و دستگاه های استانی و مردم را داریم ولی بعضی از دستگاه های ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی می دانند که بر این اساس درخواست شده هر دستگاه ملی که تبعیت از مصوبات نداشته باشد به قرارگاه فرماندهی کرونا کشور معرفی شود تا طبق قانون با آنها رفتار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف برخی از دستگاه های ملی از مصوبات ستاد مقابله کرونا

تخلف برخی از دستگاه های ملی از مصوبات ستاد مقابله کرونا