مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-18اقتصادي

چگونه رنگ های عایق حرارتی با فناوری نانو از هدررفت انرژی جلوگیری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، این نوع رنگ، برای مکان هایی که موضوع انرژی و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری مهم است و در سردخانه ها، موتورخانه ها، - فناوری رنگ عایق حرارتی با چسبندگی بالا روی سطوح فلزی، یکی از فناوری های نوظهوری است که از هدر رفتن انرژی و اتلاف حرارتی جلوگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، این نوع رنگ، برای مکان هایی که موضوع انرژی و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری مهم است و در سردخانه ها، موتورخانه ها، مرغ داری ها، گاوداری ها، تانکر های حامل مواد و به طور خاص در مواردی که به دلیل ضخامت زیاد و نیاز به استفاده از چسب و مواد دیگر و نیز میعان بخار ها و خوردگی سطح فلز، عایق های سنتی ضعف دارند، اهمیت فراوانی دارد.

تولید نسل جدید عایق های حرارتی با فناوری نانوپیشینه تولید این نوع رنگ با استفاده از مواد غیرنانویی به حدود 20 سال پیش بازمی گردد و در شرایطی که تولید آن با استفاده از فناوری نانویی حتی در خارج کشور نیز تازگی دارد، این فناوری در کشور بومی ضمن بومی سازی و به تولید رسیده است.

این رنگ عایق حرارتی در زمره نسل جدید عایق های حرارتی، جایگزین عایق های سنتی و فومی، بدون آلودگی و دوست دار محیط زیست قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه رنگ های عایق حرارتی با فناوری نانو از هدررفت انرژی جلوگیری می کند

چگونه رنگ های عایق حرارتی با فناوری نانو از هدررفت انرژی جلوگیری می کند