مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 02:052021-04-18پزشكي

سنجش خواص آنتی باکتریال ضدعفونی کننده ها و ماسک ها در بحران کرونا


یک مجموعه فناور آزمایشگاهی خدمات سنجش کیفیت تولیدات مقابله با کرونا از جمله آزمون های خاصیت آنتی باکتریال تجهیزات و مواد ضد عفونی کننده و نساجی را ارائه می دهد.

- یک مجموعه فناور آزمایشگاهی خدمات سنجش کیفیت تولیدات مقابله با کرونا از جمله آزمون های خاصیت آنتی باکتریال تجهیزات و مواد ضد عفونی کننده و نساجی را ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شیوع ویروس کرونا و نیاز جدی کشور به تولید تجهیزات و مواد ضدعفونی کننده، ماسک ها و مواد اولیه دیگر الزامات مقابله با این بیماری، بسیاری از شرکت های دانش بنیان و فناور دست به کار شدند و در مسیر تامین این نیازها با تولیدات ایران ساخت گام برداشتند.

اما مهم تر از تولید این محصولات، کیفیت سنجی و آزمون کارآمدی آن ها بود که به کمک آزمایشگاه های فعال در این حوزه ممکن شد.

در همین راستا، بسیاری از مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، زمینه های لازم را برای ارائه این خدمات ایجاد کردند تا روند تولید محصولات و تجهیزات با کیفیت و کارآمد حوزه سلامت، شتاب بگیرد.

همراه با اولویت های کشور و با هدف تامین نیازها در این حوزه، سال گذشته یکی از آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، ارائه خدمات تخصصی در حوزه کرونا را به عنوان اصلی ترین محورهای فعالیت خود قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش خواص آنتی باکتریال ضدعفونی کننده ها و ماسک ها در بحران کرونا

سنجش خواص آنتی باکتریال ضدعفونی کننده ها و ماسک ها در بحران کرونا