مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 02:102021-04-18اقتصادي

کشف 694 کیلو انواع مواد مخدر در ابرکوه طی سال گذشته


جانشین فرمانده انتظامی ابرکوه گفت: سال گذشته میزان کشفیات کالای قاچاق 580 میلیارد ریال و کشفیات مواد مخدر 694 کیلوگرم بوده که نسبت به سال قبل از آن به ترتیب پنج درصد افزایش و 14 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/یزد جانشین فرمانده انتظامی ابرکوه گفت: سال گذشته میزان کشفیات کالای قاچاق 580 میلیارد ریال و کشفیات مواد مخدر 694 کیلوگرم بوده که نسبت به سال قبل از آن به ترتیب پنج درصد افزایش و 14 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ علیرضا زارع روز گذشته در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ابرکوه اظهار کرد: با انجام ایست و بازرسی های مقطعی در سال 99 تعداد 75 فقره پرونده قاچاق کالا در شهرستان تشکیل و در این زمینه 70 نفر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: سال گذشته همچنین 212 فقره پرونده در حوزه مواد مخدر تشکیل و در این رابطه 238 قاچاقچی، هشت معتاد و 48 عامل توزیع دستگیر و همچنین 694 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

محمدحسین امامی فرماندار ابرکوه نیز با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال، ابراز کرد: موضوع مقابله با قاچاق هم در حوزه پشتیبانی و هم در بخش مانع زدایی، با هدف حمایت از تولید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در شهرستان باید بیش از پیش به آن پرداخته شود چرا که کشف هر قلم کالای قاچاق، قطعاً گامی مهم در جهت حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 694 کیلو انواع مواد مخدر در ابرکوه طی سال گذشته

کشف 694 کیلو انواع مواد مخدر در ابرکوه طی سال گذشته