مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 02:152021-04-18اقتصادي

آتش سرمایی که بر جان شکوفه های بهاری افتاد؛ شکوفه ها سوختند!


با کاهش دمای شدید در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال شاهد نشستن سوز سرما بر جان شکوفه های درختان در چهارمحال و بختیاری بودیم، شکوفه های زیبایی که بر اثر سرما سوختند، - آتش سرمایی که بر جان شکوفه های بهاری افتاد؛ شکوفه ها سوختند! ایسنا/چهارمحال و بختیاری با کاهش دمای شدید در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال شاهد نشستن سوز سرما بر جان شکوفه های درختان در چهارمحال و بختیاری بودیم، شکوفه های زیبایی که بر اثر سرما سوختند، زخمی می شود بر دل کشاورزانی که یکسال منتظر برداشت محصول و رسیدن به سود دسترنج خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق سردسیر در کشور است، با افزایش دمای بی سابقه در بهمن ماه سال گذشته شاهد شکوفه دادن زودهنگام درختان بادام و گردو بودیم، اما به طور ناگهانی با کاهش شدید دما در اواخر اسفند و ابتدای فروردین ماه مواجه شدیم و این مسئله زمینه وارد آمدن خسارت به باغات از جمله باغات گردو و بادام را فراهم کرد.

سرمازدگی را امروز باید به سایر مشکلات کشاورزان از جمله کمبود کود و نهاده، افزایش قیمت آن ها، بالا رفتن دستمزد کارگران، کاهش حمایت بیمه ای و .

اضافه کرد، شاید برای تمامی افراد دیدن شکوفه درختان در هر فصلی جذاب و دلنشین باشد، اما تنها کشاورزان می دانند که این گل دهی بی موقع چقدر می تواند آسیب زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سرمایی که بر جان شکوفه های بهاری افتاد؛ شکوفه ها سوختند!

آتش سرمایی که بر جان شکوفه های بهاری افتاد؛ شکوفه ها سوختند!