مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-19اقتصادي

سهمیه آرد شهرستان نهبندان کاهش نیافت


فرماندار نهبندان از توزیع ماهیانه آرد براساس 54 هزار نفر جمعیت در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: سهمیه آرد شهرستان نه تنها افزایش یافته؛ بلکه کم نشده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان از توزیع ماهیانه آرد براساس 54 هزار نفر جمعیت در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: سهمیه آرد شهرستان نه تنها افزایش یافته؛ بلکه کم نشده است.

مجید بیکی، امروز دوشنبه شب 29 فروردین در شورای آرد و نان شهرستان نهبندان اظهار کرد: شورای آرد و نان یکی از جلساتی است که باید به طور منظم در دستور کار دستگاه های متولی باشد تا نقاظ ضعف و مشکلات این حوزه بررسی و رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان با اشاره به تقاضای زیاد آرد و نان در شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: عمده دلایل تقاضای عمده آرد و نان برابر بررسی ها شامل: افزایش سهم نان در سبد معیشتی خانوار است چرا که نان به عنوان کالایی که افزایش قیمت نداشته، تقاضای زیادی دارد.

بیکی با اشاره به گرانی و کمبود نهاده های دامی، بیان کرد: متاسفانه از آرد به عنوان مصارف غیر انسانی هم استفاده می شود که باید با نظارت بیشتر، از این موضوع جلوگیری شود.

وی از بررسی سهمیه های آرد شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: جمعیت شهرستان براساس سرشماری سال 1396؛ 51 هزار و 449 نفر است، اما بر اساس آماری که اخیرا از سازمان مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد شهرستان نهبندان کاهش نیافت

سهمیه آرد شهرستان نهبندان کاهش نیافت