مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-19سياسي

برای رفع مشکل پساب فاضلاب شهر بندرعباس همه پای کار بیایند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برای ساماندهی وضعیت ناهنجار ورود فاضلاب شهری بندرعباس از طریق خور گورسوزان به دریا و رفع مشکلات جانبی ان همه مسئولین باید پای کار بیایند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برای ساماندهی وضعیت ناهنجار ورود فاضلاب شهری بندرعباس از طریق خور گورسوزان به دریا و رفع مشکلات جانبی ان همه مسئولین باید پای کار بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس که اخیرا با سرمایه گذاری برخی از صنایع وبنگاه های اقتصادی فعال در غرب بندرعباس شامل شرکت های ایمیدرو، فولاد هرمزگان، پالایشگاه بندرعباس، مادکوش، ستاره سیمین هرمز، ملی مس ایران، صبا فولاد، ماموریت انتقال پساب فاضلاب شهری را بر عهده گرفته اند، افزود: مشکلات ناشی از تخلیه پساب فاضلاب سال هاست روح و روان مردم بندرعباس را آزرده کرده و ساماندهی آن باید با سرعت و اولویت انجام شود.

وی تصریح کرد: حال که با پیگیری استاندار و شروع به کار شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس بخشی از صنایع استان در عمل به مسئولیت اجتماعی خود در این امر سهیم شده اند، انتظار می رود تمام مسئولین با اراده ای قوی تیم فنی و مدیریتی شرکت زیر ساخت خلیج فارس را همراهی و حمایت کنند تا کار به سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکل پساب فاضلاب شهر بندرعباس همه پای کار بیایند

برای رفع مشکل پساب فاضلاب شهر بندرعباس همه پای کار بیایند