مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-19اقتصادي

زخم ضایعات فروشان بر پیشانی حسین آباد ابهر


یکی از مناطقی که این روزها در ابهر بیش از هر منطقه ای با مشکل ضایعات دست و پنجه نرم می کند، منطقه حسین آباد است که ساکنان آن نیز زخم خورده فعالیت این ضایعات فروشی ها هستند.

- رشد روزافزون جمعیت و گسترش شهرنشینی سبب افزایش حجم تولید زباله و سایر ضایعات توسط مردم شده و مدیریت صحیح آن به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های جوامع بشری به شمار می رود.

ضایعات یکی از سوغات اصلی زندگی ماشینی است که مدیریت ناصحیح آن مشکلات متعددی برای جوامع به وجود آورده است؛ موادی که در نتیجه فعالیت های مردم و استفاده در منازل یا ساخت و ساز ساختمان و فعالیت کارخانه ها به جا می ماند که اگر به درستی مدیریت نشود برای محیط زیست و انسان خطرآفرین است و برعکس مدیریت صحیح، بازیافت و تفکیک ضایعات علاوه بر صرفه اقتصادی، در کاهش خطرات محیط زیستی نیز تاثیرگذار است.

ضایعات به همه موادی گفته می شود که در نتیجه فعالیت های مردم و استفاده در منازل و یا ساخت و ساز و تعمیر و بازسازی ساختمان ها یا در کارخانه ها و کارگاه ها از ساخت و تولید قطعات بر جای می مانند، ضایعات اگر چه خطرات کمتری نسبت به مواد زائد شهری برای سلامت و بهداشت افراد و محیط زیست دارند ولی با این وجود اگر درست مدیریت نشود، میزان خطرات آن ها بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم ضایعات فروشان بر پیشانی حسین آباد ابهر

زخم ضایعات فروشان بر پیشانی حسین آباد ابهر