مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19اقتصادي

احتمال تعطیلی برخی صنوف گروه یک در زنجان


فرماندار زنجان از تعطیلی برخی اصناف شامل گروه یک در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان در شرایط بحرانی است و ناچار به اجرای چنین تصمیمی هستیم.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان از تعطیلی برخی اصناف شامل گروه یک در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان در شرایط بحرانی است و ناچار به اجرای چنین تصمیمی هستیم.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان زنجان در وضعیت حادی قرار دارد و شیوع بیماری کرونا بیش از گذشته در این منطقه قربانی می گیرد و برای کنترل این شرایط، نیاز به اتخاذ تصمیمات جدیدی همچون تعطیلی ناوگان اتوبوس رانی شهر زنجان داشتیم که از دیروز اقدامات لازم در این رابطه انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز در مرکز شهر علی رغم تعطیلی اصناف و بازار، هنوز شاهد تجمعات هستیم، تصمیم گرفته شد ناوگان اتوبوس رانی تا بازگشت شرایط به حالت معمول، از جابه جایی مسافر خودداری کند و در این رابطه ابلاغیه لازم به شهرداری ارسال شده است.

همچنین در صورت تصویب ستاد کرونا تعدادی از اصناف مشمول گروه یک نیز باید تا بازگشت شرایط تعطیل شود.

این مسئول، با تاکید بر اینکه شهروندان باید بدانند در شرایطی قرار داریم که تعداد بستری بیماران کرونایی از افرادی که بهبود یافته و ترخیص می شوند، پیشی گرفته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی برخی صنوف گروه یک در زنجان

احتمال تعطیلی برخی صنوف گروه یک در زنجان