مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-19اجتماعي

جریمه مخدوش کردن پلاک چیست؟


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات مخدوشی و پوشش پلاک در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی همه خانی درباره نحوه برخورد پلیس با تخلفاتی نظیر پوشش پلاک در پایتخت گفت: ماموران پلیس راهور همواره با حضور در مبادی ورودی طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا به شکل محسوس و نامحسوس بر تخلفاتی نظیر پوشش یا تغییر در ارقام پلاک خودرو نظارت داشته و در کنار دوربین ها به شکل حضوری و فیزیکی نیز با این موارد برخورد می کنند.

به همین دلیل نیز ارتکاب چنین تخلفاتی در طول روز و در این مناطق در سال های اخیر بسیار کاهش داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه به دلیل شیوع کرونا گفت: با توجه به محدودیت های اعمال شده متاسفانه شاهد آن هستیم که معدود رانندگانی اقدام به تخلف پوشش و مخدوش کردن پلاک خودروی خود می کنند که این موضوع از دید و رصد دوربین ها و ماموران پلیس دور نیست و به جد با آن برخورد می کنند.

همه خانی ادامه داد: رانندگانی که اقدام به پوشش پلاک خود از طریق پوشاندن یا گذاشتن کاور، ماسک، کاغذ و برچسب می کنند و قصد تردد در مناطق طرح ترافیک، طرح کاهش آلودگی هوا یا تردد در ساعات منع تردد شبانه را داشته باشند، برابر مقررات علاوه بر اعمال قانون به مبلغ 61 هزار و 200تومان، برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه مخدوش کردن پلاک چیست؟

جریمه مخدوش کردن پلاک چیست؟