مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19پزشكي

ثبت رکورد بیشترین آمار مبتلایان کرونایی در اهر


با توجه به انجام تست های PCR و رپید تست کرونا، تعداد 139 بیمار کرونایی جدید طی یک روز در این شهرستان شناسایی شده و رکورد ثبت بیشترین آمار مبتلایان در طول شیوع ویروس کرونای این شهرستان نیز شکسته شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با توجه به انجام تست های PCR و رپید تست کرونا، تعداد 139 بیمار کرونایی جدید طی یک روز در این شهرستان شناسایی شده و رکورد ثبت بیشترین آمار مبتلایان در طول شیوع ویروس کرونای این شهرستان نیز شکسته شد.

محمد میرزاپور در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه در حال حاضر نزدیک به 100 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان بستری بوده و 11 نفر از آن ها نیز به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی برگزاری هرگونه تجمعی، خصوصا در فضای سربسته را به شدت خطر آفرین عنوان کرد و گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده مبنی بر برپایی جلسات انتخاباتی و ازدحام در منازل توسط برخی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر، توصیه می کنیم تا مردم از برگزاری این گونه جلسات در ایام کرونایی پرهیز کنند.

وی گفت: در صورت ادامه برگزاری این گونه جلسات و اطلاع ستاد کرونای شهرستان، برگزار کنندگان جلسات به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی و مراجع ذی صلاح معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد بیشترین آمار مبتلایان کرونایی در اهر

ثبت رکورد بیشترین آمار مبتلایان کرونایی در اهر