مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-19سياسي

پایش 120 هزار دانش آموز مازندرانی در طرح شهاب


رییس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به این که 120 هزار دانش آموز در طرح شهاب مورد پایش قرار گرفته اند، تصریح کرد: یکی از مهم ترین حوزه های همکاری دو جانبه آموزش و پرورش و بنیاد ملی نخبگان، - برنامه ملی شهاب است.

محمد آزادبخت در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش مازندران با موضوع تبیین برنامه های بنیاد ملی نخبگان، نخبه را دارای ویژگی های ذهنی و شخصیتی برجسته، تخصص، خبرگی و اثرگذاری بارز بر پیشرفت کشور دانسته و گفت: برای پوشش بیشتر نخبگان دانش آموزی و دانشجویی استان از سال گذشته در تمام دانشگاه ها دفتر نمایندگی افتتاح کرده ایم، این اقدام کاشت نهالی کوچک است که باید در ارتباط با آموزش و پرورش به درختی تناور تبدیل شود.

وی افزود: آماده انعقاد یک تفاهم نامه مشترک با آموزش و پرورش در امور دانش آموزان، کارمندان، اعضای هیئت علمی و رویدادها هستیم.

در بحث همکاری های دو جانبه در امور دانش آموزان، ارزیابی و شناسایی، حمایت و بازدید از جمله برنامه های ماست.

رییس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به این که 120هزار دانش آموز در طرح شهاب مورد پایش قرار گرفته اند تصریح کرد: یکی از مهمترین حوزه های همکاری دو جانبه آموزش و پرورش و بنیاد ملی نخبگان، برنامه ملی شهاب است، در این برنامه با نظارت و همکاری بنیاد نخبگان استان بیش از 120 هزار دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 120 هزار دانش آموز مازندرانی در طرح شهاب

پایش 120 هزار دانش آموز مازندرانی در طرح شهاب